Fundusz #ARTYŚCI STOART DLA UA#
Zarząd STOART rozpatrywał będzie w trybie doraźnym napływające drogą elektroniczną wnioski do Funduszu opatrzone sygnaturą #ARTYŚCI STOART DLA UA#. Formularz poniżej. Wnioski podpisane przez osobę reprezentującą wnioskodawcę /skan w formacie PDF lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym/ należy przesyłać na adres artyscistoartdlaua@stoart.org.pl
Decyzje o przyznaniu dofinansowania Zarząd STOART podejmował będzie w ciągu 2-3 dni, o czym niezwłocznie Was poinformujemy.
Wniosek powinien zawierać następujące informacje:
-Nazwa i adres, dane rejestrowe (KRS lub CEIDG, NIP, REGON) oraz dane kontaktowe podmiotu kierującego wniosek – agencji artystycznej (także w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej), organizacji pozarządowej – stowarzyszenia i fundacji, samorządowych instytucji kultury – np. domów i ośrodków kultury, kościołów i in.;
-Nazwy zespołów i nazwiska Artystów biorących udział w projekcie, także bardzo krótkie ich dossier;
-Miejsce i datę organizacji projektu;
-Przybliżoną kalkulację najniezbędniejszych wydatków organizacyjnych. Mogą to być m.in. koszt nagłośnienia, backupu, oświetlenia etc., ewentualnie także transportu instrumentów, sprzętu i wykonawców;
-Formę uzyskiwania przychodów z koncertu – np. zbiórka publiczna (UWAGA! Konieczne jest zezwolenie MSWiA – operator portal www.zbiorki.gov.pl ), dochód z biletów etc.;
-Cel charytatywny – np. pomoc uchodźcom, pomoc humanitarna na terytorium Ukrainy etc.;
-Operator celu charytatywnego – organizacja pomocowa np. CARITAS, Polska Akcja Humanitarna i in. (nie mamy w tym względzie jakichkolwiek preferencji);
-Spodziewany zasięg projektu – np. przewidywana ilość odbiorców, słuchaczy.
-Informacja o innych źródłach finansowania.
Zasadą udzielenia pomocy jest finansowanie takich aspektów przedsięwzięcia, których brak uniemożliwiłby jego realizację. Liczymy także na pomoc wszystkich organizatorów w nieodpłatnym udostępnianiu miejsc koncertów.
Chcielibyśmy pomóc w ten sposób jak największej ilości Waszych inicjatyw, dlatego liczymy na Waszą kreatywność i ograniczenie potrzeb w ramach jednego projektu.
Zgodnie z brzmieniem pkt III wniosku, sprawozdanie z wykorzystania dotacji przesłać należy na formularzu #SPRAWOZDANIE UAPOMOC# w terminie 14 dni od przekazania kwoty zebranej na cel charytatywny.